10.09.2014

CinnamonToastKen

Mój własny, mały CinnamonToastKen ^3^

My own, little CinnamonToastKen ^3^



Jest moim kolejnym ulubionym YouTuberem. Jego znakiem rozpoznawczym jest bujna broda i czapka misia.
Zmodyfikowałam trochę jego ikonę i zamiast słuchawek dałam mu jego sławną czapkę.
Chcecie sprawdzić jego kanał ??  CinnamonToastKen

This is my next favorite YouTuber. His trademark is a fabulous beard and bear hat.
I slightly modified his icon and instead of headphones i gave him his famous hat.
Want to check his channel ??  CinnamonToastKen


Tost ma wymiary 10x10x2cm. Bazę zrobiłam z pięciu warstw kartonu posklejanych ze sobą a następnie obkleiłam je paper mache. Pomalowałam całość białą farbą akrylową do ścian i sufitów a potem zwykłymi plakatówkami. Paski i buźkę namalowałam z szablonów. 

Tost has dimensions 10x10x2cm. The base was made with five layers of cardboard glued together and then sealed with paper mache. I painted it whole with white acrylic paint for walls and ceilings and then use poster paints. Stripes and a smiley face painted with templates.


Czapka była nadzwyczaj prosta do zrobienia. Wystarczyło dobrze przyjrzeć się oryginałowi i narysować swoją czapkę w skali 1:1. Na podstawie tych dwóch rzeczy zaczęłam tworzyć kolejne elementy czapki. Kiedy ma się już komplet elementów warto zrobić próbę i wyciąć je z niepotrzebnych skrawków materiału i wstępnie zszyć je ze sobą. Po takim teście będzie już wiadomo co należy poprawić. 
Mogłabym jeszcze popracować nad pyszczkiem bo nie układa się tak jakbym tego chciała, ale nie jest źle.
Nie miałam misiowych oczu na składzie więc zastąpiłam je małymi, czarnymi guzikami.
Mam w planach zrobienie takiej czapki dla mojej 2 letniej siostrzenicy i jeśli nie znajdę sklepu z oczami dla pluszaków to kupię kilka zabawek w lumpeksie i zrobię przeszczep XD

Hat was extremely easy to do. I just needed a good look of original one and draw my hat on a scale of 1:1. Based of those two things i started to create elements for my hat. When you have a full set of elements ready it's good to make a test. Cut out elements out of unneeded scraps of fabric and pre-stapled them together. After this test you will already know what needs to be improved.
I could still work some on snout because I don't like how it's shaped, but it's not so bad either.
I don't own bears eyes so I replaced them with small, black buttons.
I plan to make this hat for my 2 year old niece and if i wont be able to find shop with eyes for plushies i will buy some toys in thrift shop and do a transplant XD


Proszę zostawcie po sobie jakiś ślad w formie komentarza. Będzie mi bardzo miło ^^

Please leave a trace in the form of a comment. I would be very pleased ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz