31.08.2014

Szalona krowa / Mad cow

Moje ulubione zwierze - Krowa ^^

My favorite animal - cow ^^




Uwielbiam krowy. Dla mnie to najpiękniejsze i najbardziej urocze zwierzęta na świecie. 
Niedaleko mojego domu jest farma. Kiedy byłam dzieckiem często tam chodziliśmy po warzywa i świeże mleko. Uwielbiałam wtedy wchodzić do obory i patrzeć sobie na cielaki i krowy. Chodziłam też na pobliskie łąki gdzie się pasły. Właściciel pozwalam mi nawet przyprowadzać je z łąki do obory. 
Do tej pory lubię sobie patrzeć na pasące się krowy...

I love cows. For me they are the most beautiful and the most adorable animals in the world.
Near my house is a farm. When I was a child we often walked there to buy vegetables and fresh milk. I loved to go into the barn and look at calves and cows. Also went to a nearby meadow where they grazed. The owner even let me bring them out of the meadow to the barn.
I still like to look at grazing cows ...




Szablon wzięłam z książki 'Baśniowy świat zabawek'. Moja mama kupiła ją dawno, dawno temu. Myślała, że kupuje książkę z bajkami dla dzieci. W domu okazało się, że to zupełnie co innego. To był poradnik dla dzieci jak szyć zabawki. 
Krowę uszyłam z filcu. Szablon trochę zmodyfikowałam i zrobiłam mniejszą głowę. Przed wypychaniem wsypałam do nóg drobny żwir żeby krowa się nie przewracała a w ogon wszyłam drut.

Template I took from the book 'Baśniowy świat zabawek'. My mom bought it a long time ago. She thought she was buying a book of fairy tales for children. At the house turned out that it's something different. It was a tutorial book for children of how to sew toys.
I made this cow of felt. I modified the template a bit and made a smaller head. Before I stuffed the body I poured into legs some gravel so that the cow won't fall over, also I sew wire into the tail.



Oprócz tego jestem też wielką fanką wzoru w krowę. Mogłabym mieć prawie wszystko w krowie łaty. Moim marzeniem jest kupić sobie pidżamę pajacyka w krowę.
Proszę zostawcie po sobie jakiś ślad w formie komentarza. Będzie mi bardzo miło ^^

Beside that I am also a big fan of cow pattern. I could have almost everything in cow patches and my dream is to buy a cow onesie someday.
Please leave a trace in the form of a comment. I would be very pleased ^^

2 komentarze: